Als boekhouder maak je deel uit van het boekhoudteam binnen de afdeling Financieel Beheer. Je bent voornamelijk verantwoordelijk voor de leveranciersboekhouding.
Functiebeschrijving
- Je bent verantwoordelijk voor de controle, de registratie en de opvolging van de facturen, creditnota's en onkostennota’s:
- Registratie van aankoopfacturen
- Controle van de facturen, boekhouddocumenten van leveranciers
- Adequate boekhoudkundige en analytische toewijzingen
- BTW-verwerking
- Voorbereiding van de betalingen
- Afhandelen van betalingsstromen: onkostennota’s, VISA, voorschotten, enz.
- Je neemt deel aan de maandelijkse controle en afsluiting van de boekhouding;
- Je onderhoudt contacten met de afdelingen die betrokken zijn bij de verwerking van facturen en met leveranciers waar nodig.
Jouw profiel
- Je hebt een bachelorsdiploma boekhouding;
- Je beheerst het Frans en het Nederlands;
- Je houdt ervan om met cijfers te werken en bent nauwkeurig;
- Je bent assertief;
- Je bent goed georganiseerd;
- Je bent nieuwsgierig, vertrouwd met IT-toepassingen en je wil je kennis graag uitbreiden;
- Je hebt een eerste ervaring op een boekhoudafdeling als stagiair in het kader van je studie, en eventueel een eerste beroepservaring;
- Je hebt praktijkervaring met boekhoudsoftware (aan te geven in je sollicitatie).
Ons aanbod
- Een voltijds contract van onbepaalde duur;
- Een culturele werkomgeving die je de mogelijkheid geeft om bij te dragen tot de realisatie van onze vernieuwende operaproducties met ruime opleidingsmogelijkheden..
Interesse ?
Zend je CV en motivatiebrief naar Maïté Lerate via jobs@demunt.be. Vermeld erbij dat je solliciteert voor « vacature – Leveranciersboekhouder ».