De Koninklijke Muntschouwburg hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Hebt u toch opmerkingen of klachten over onze diensten/producten, de kwaliteit van onze dienstverlening, het gedrag van een van onze medewerkers of de manier waarop we de wetgeving toepassen? Meld dit dan gerust meteen aan een van onze medewerkers. Als u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing, kunt u een klacht indienen via klachten@demunt.be.
Wij stellen dan alles in het werk om soortgelijke klachten in de toekomst te vermijden.
We willen elke klacht naar behoren behandelen. Daarom vragen we u om ons op zijn minst volgende informatie te bezorgen:
U krijgt automatisch een bewijs van ontvangst en binnen dertig dagen bezorgen we u een persoonlijk antwoord.
Lees hier onze folder voor meer informatie over de klachtenprocedure.
Neem contact op met de federale Ombudsman:
Bel voor meer info het gratis nummer 0800 99 962.
Wij verwerken uw gegevens volgens de wettelijke bepalingen. Hier vindt u onze privacyverklaring.