Doe mee aan onze publieksbevraging en maak kans op gratis tickets
Photo by John Schnobrich on Unsplash
De Munt nodigt u uit om deel te nemen aan een studie over cultuur, in samenwerking met Proximus. Het betreft een enquête die kadert in onderzoek naar de verschillende vormen van cultuurbeleving.
De vragenlijst invullen neemt ongeveer 8 minuten in beslag. De resultaten worden verwerkt door Ipsos, een onafhankelijk marktonderzoeksbureau.
Bovendien maakt u bij deelname aan deze enquête kans opeen van de vier duotickets voor het recital van Magdalena Kožená !
Alle informatie wordt verzameld en verwerkt door Ipsos, een onafhankelijk marktonderzoeksbureau. De antwoorden die u ons geeft, blijven strikt vertrouwelijk en worden anoniem verwerkt, met respect voor de privacywetgeving. In geen geval worden uw persoonlijke gegevens vrijgegeven. Enkel de globale resultaten van het onderzoek zullen worden bekendgemaakt. Indien u vragen hebt over dit onderzoek, kunt u steeds terecht bij Ipsos (via e-mail: telecom-survey@ipsos-online.com).
See also
‘Zingen op Maat’ als brug naar de buitenwereld
Op 4 mei organiseert Koor & Stem de derde editie van Zingen op Maat, een inspirerende workshop voor iedereen die werkt rond zingen met personen in kwetsbare situaties. Deze terugkomdag staat in het teken van zingen met personen in detentie.
De Munt en Proximus lanceren TikTok-campagne ‘Generatie Opera’
Hoe kunnen we opera toegankelijk maken voor de jongere generatie? En dus: hoe kunnen we een innovatieve brug slaan tussen klassieke muziek en de digitale wereld van de sociale media? Met deze vragen als uitgangspunt creëerden de Munt en Proximus samen een nieuwe campagne, waarbij Tosca als 403 korte TikToks werd gelanceerd.
Van 28 tot 30 maart vindt de tiende editie van het Porta Festival plaats, die helemaal in het teken staat van ‘Ghosts’. Ook in de Munt vinden dit jaar heel wat events plaats, van ontmoetingen met vooraanstaande schrijvers tot literaire rondleidingen.